Doprava
Objednávky rozesíláme v pořadí tak jak přijdou od zákazníků do 5 pracovních dní . Pokud zboží není momentálně na skladě, informujeme o tom zákazníka ihned v potvrzení objednávky s návrhem náhradního termínu dodání. Zboží je možno vyzvednout na prodejně , nebo rozesíláme prostřednictvím TOPTRANS.
Při hodnotě objednávky nad 5000 Kč je dopravné zdarma. Je vhodné uvést při objednávce telefonický kontakt , aby se kurýr mohl spojit se zákazníkem a dohodnout termín převzetí.
Kupující je povinen si při převzetí zkontrolovat stav zásilky , v případě poškození obalu toto sepsat s kurýrem a postupovat dálev součinnosti s prodávajícím podle VOP přepravní společnosti.
Dodatečné reklamace na poškození zboží během přepravy není možné uznat. Společnost LEDLUX neodpovídá za škody během přepravy.
Reklamace
Snažíme se dodávat výrobky vysoké kvality, ale je možné, že výrobek je nefunkční nebo Vám nevyhovuje jeho užitná hodnota. Ke každému výrobku je vystavena faktura či prodejka, která slouží zároveň jako záruční list.
V případě poškozených či nefunkčních výrobků tyto měníme kus za kus. Při zapojení a manipulaci s výrobkem je nutné postupovat podle zásad uvedených v návodě k použití.
Kupující má nárok na vrátit nepoužívaný a nepoškozený výrobek do 14 dní od jeho převzetí. O této skutečnosti musí informovat prodávajícího písemně na adresu uvedenou v kontaktech nebo mailem na adresu ledlux@post.cz Pro toto oznámení může použít formulář zde.
Kupující odešle nebo doručí osobně na prodejnu vracený výrobek spolu s dokladem o koupi . Prodávající si vyhrazuje právo nepřevzít zásilku na dobírku. Pokud nedojde k dohodě o výměně výrobku za jiný a kupující požaduje vrácení peněz, budou mu tyto poukázány v případě uznané reklamace na jeho účet do 15 dní ode dne převzetí. Další informace o reklamačním řádu jsou podrobně uvedeny v sekci Všeobecné obchodní podmínky (VOP). Stejně tak i při odstoupení od kupní smlouvy postupujte podle VOP .